人気ブログランキング | 話題のタグを見る

音楽旨い処


by ladysomething

アシッドな週末

アシッドな週末_c0048666_17215866.jpg

JUNE 10th "SAVON" ended as an amazing party with
aka acid professor, aka DJ respetable, mi amigo
THE JOHNNY FIASCO on decks with us at La Fabrique
in Shibuya. Party started with DJ sink at raimon playing
some jacking beats and then Sa-Sa building up
more than expected and then me. Soon after I played
one of his track, JF appeared behind the decks and
crowd went crazy of course including myself.
Thanks again for everyone who joined this one off
party and we hope to bring up with a brilliant party
again so stay tuned...!

6/10のラファブリックでの「SAVON」は最高の一夜でした。
DJ SINKによる熱いプレイでオープンして、実に練り込まれた
RAIMONのプレイ(結構計算してきたでしょ!?でしょ?)に
続いて、ササくんのアグレッシブなアッパーチューンにフロアは
もうドッカンドッカン!続いて私もプレイしたけど、ゲストだった
Johnny Fiascoのトラックをかけると、すぐにご本人登場〜。
ヤル気満々だったので、そのままバトンタッチ!
本場シカゴのアシッド番長ぶりに、クラウドは狂気乱舞でございました。
もちろん私も…。とにかく最高に良い音が良い環境で聞けたのと、
再びジョニーを呼べた事や、皆の惜しみない協力とパワーが
ギュッと心に迫りました。本当に来てくれた皆さんありがとう!
翌日はJohnnyと取材をしてから、広尾に出向いて来れるひとたちで
打ち上げ。焼き鳥とビールで、居酒屋シカゴを満喫…幸せな
時間でございました。
アシッドな週末_c0048666_17204266.jpg

by ladysomething | 2006-06-13 17:22 | 音楽